روزهاي از دست رفته...
 
ما چند تا...
ما چند تا جمع شدیم تا بگیم ما هم هستیم
دلم تنگ شده... براي روزهايي كه رفتندو بر نمي گردند... روزهايي كه شايد در آن ها دل خيلي ها را شكوندم... دلم تنگ شده... واسه روزهاي دبستان... روزهايي كه دنبال دليل براي خنديدن نمي گشتم... روز هايي كه از نون پنير خياري كه مامانم واسه تغذيه گذاشته بود شكايت مي كرد... دلم تنگ شده واسه روزايي كه نمي دونستم اوتو مو چيه... واسه روز هايي كه مي تونستم هرچه قدر ميخوام به مامانم بگم دوست دارم بدونه اين كه منتظر باشم اونم بگه منم همين طور... دلم واسه روزايي تنگ شده كه يه نوجوون 12 ساله واسه زندگي دنبال دليل نمي گشت... روز هايي كه قايمكي به بعضي چيزا فكر ميكرد... روزايي كه معني حزفايي رو نمي دونست و روش نمي شد از مامانش بپرسه... دلم تنگ شده واسه روزايي كه آزادانه نفس ميكشيدم ... كه هر چي ميخواستم ميگفتم... كه معني عشق و محبت رو ميدونستم... كه احترام به بزرگتر رو درك ميكردم... من چقدر دل تنگم... من چقدر روزهارو از دست دادم... بسه زياد رفتيم تو فاز دپ! مرسي از تو دوسته عزيز كه اومدي و وقتت رو با خوندن اين مطلب صرف كردي واقعا ممنون... براي ارتقاي سطح مطالبمون به نظر تو دوست عزيز نياز داريم!!! منتظريما!!! كوچول

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
4 تير 1389برچسب:, :: 5:37 بعد از ظهر
مريم

درباره وبلاگ


به وبلاگ ما چندتا خوش اومدي ما چندتا نوجوونيم كه جايي بهتر از اينترنت و وبلاگ پيدا نكرديم كه در حيطه ي مورد علاقمون فعاليت كنيم و با نوجوونهاي ديگه و طرز فكراشون آشنا بشيم... فقط يادت نره همه ي پست هارو بخون و براي هركدوم نظرتو بزار تا ما بدونيم چقدر پيشرفت كرديم و يه وقت پس رفت نكنيم جان مادرت گير نده به اين مطلب اول همه واسه اون نظر ميزارن!!! عقده اي شدم!!! منتظر كامنتت هستيم. ماچند تا...
آخرین مطالب


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 9969
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس